Nog precies 1 jaar te gaan - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Astrid Vorstenbosch - WaarBenJij.nu Nog precies 1 jaar te gaan - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Astrid Vorstenbosch - WaarBenJij.nu

Nog precies 1 jaar te gaan

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

01 December 2013 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Vandaag over een jaar zitten we nu al hoog in de lucht richting Nieuw Zeeland. We hebben de reisroutes al samengesteld en het vervoer daar is geregeld. Op 28 februari kan ik de tickets gaan boeken. Het is enorm spannend voor ons om deze reis te gaan maken. Voor mij omdat ik al 30 jaar daar niet ben geweest en voor Jeroen omdat hij er nog nooit is geweest.
We zijn daar op 12 januari 2015 ook nog eens 25 jaar getrouwd dus dat maakt het extra leuk, wel jammer dat de kinderen er dan niet bij zijn maar dat maken we later wel goed. De meiden hebben natuurlijk hun eigen huis maar Nick gaat volgens mij wel erg netjes op ons huis passen terwijl we weg zijn!!!